۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۸۰۷۷۹
صباغیان در گفت‌وگو با رسا:

رأی‌های خاکستری سرنوشت FATF را تعیین می‌کند| برخی همانند برجام در باغ سبز نشان می دهند

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره احتمال تصویب FATF در پارلمان گفت: در مجلس شورای اسلامی در کنار کسانی که صد درصد با این لایحه مخالف هستند، افرادی نیز وجود دارند که اگر استدلال قوی بشنوند، قطعا به این لایحه پشت خواهند کرد.
محمدرضا صباغیان

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه و خاتم و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره روند پیش‌روی مجلس در تصویب لایحه FATF، اظهار داشت: بنده در مساله FATF قائل به این موضوع هستم که هر نماینده مجلس نظر خاص خود را می‌تواند داشته باشد. 

وی ادامه داد: امروز در پارلمان برخی از نمایندگان در موضوع FATF دقیقا همانند «برجام» در باغ سبز نشان می‌دهند و می‌گویند که با تصویب این لایحه تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.

نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی درباره آثار سوء پیوستن به معاهده بین المللی FATF بیان داشت: اگر با تامل و فکر بر روی FATF کار نشود این امکان وجود دارد که کشور ما بیش از پیش متضرر شود. زیرا این گونه معاهدات این قابلیت را دارند که از جهات مختلف کشور ما را تحت فشار قرار دهند.

وی تصریح کرد: امروز ما در قضیه برجام تنها یک گام عقب نشینی کردیم، اما شاهد بودیم که دشمن صد گام به سمت ما حمله‌ور شد، قطعا اگر یک گام دیگر به عقب برداریم، این‌بار دو برابر گذشته دشمن جسارت حمله پیدا می‌کند. 

صباغیان درباره زمان بررسی نهایی این لایحه در پارلمان نیز گفت: این لایحه در دستورکار مجلس قرار دارد و قطعا پس از بررسی‌های نهایی در صحن علنی به رای گذاشته خواهد شد.

نماینده  مجلس شورای اسلامی درباره احتمال تصویب این لایحه در پارلمان نیز گفت: در مجلس شورای اسلامی در کنار کسانی که صد درصد با این لایحه مخالف هستند، افرادی نیز وجود دارند که اگر استدلال قوی بشنوند، قطعا به این لایحه پشت خواهند کرد.

وی در جمع‌بندی پایانی سخنان خود، گفت: باید نمایندگانی که با این لایحه مخالف هستند، رأی‌های خاکستری پارلمان را زنده کرده و نمایندگان را از مضرات این لایحه آگاه سازند./856/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات